Вход • Пиши • RSS | Календар • Капсули • Автори 804 • Статии 27649 • Коментари 1385 |
Позициониране на туристическия пазар на хотелот 12-05-2020 11:13В момента в Благоевград има приблизително 33 хотела, което е предпоставка за наличие на конкурентна среда. Местоположението на хотел „Езерец” има и предимства, и недостатъци. Отдалечеността от града в сравнение с повечето хотели може да се приеме от някои хора като главен недостатък, но наша цел е да елиминираме този недостатък и да го превърнем в предимство, а именно спокойната заобикаляща среда, природата и гледките, които предоставя локацията на хотела. За да бъде конкурентен, хотелът задължително трябва да предложи много високо качество на предлаганите услуги и конкурентни цени, които със сигурност биха привлекли повече потребители. В момента цените на услугите са сравнително ниски и е добре те да останат такива, за да се задържат настоящите клиенти и да бъдат привлечени нови. Основен конкурент е „Парк хотел Бачиново”, който поддържа високо качество на услугите, но при сравнително високи цени. За да бъдем добър конкурент, ние сме длъжни да постигнем също отлично качество и по- ниски цени. За локалния пазар е съществен ресторантът на хотела. До момента това е популярно място за провеждане на сватби, рожденни дни и други подобни мероприятия. Градът не е голям и местното население вече знае за предстоящите реформи в хотела и ресторанта. За добър старт, след приключване на ремонтните дейности, трябва да се работи върху популяризиране на местно ниво чрез: - Изготвяне на много добро меню в ресторанта. - Качествено обслужване, изразяващо се в грижа за клиента. - Преференции за редовни посетители – могат да бъдат карти с отстъпки. - Подобряване на материалната база в дългосрочен план, създаване на повече удобства за клиентите – поставяне на пост терминал за разплащане с кредитни карти, обособяване на спа център и детски кът, например. - Подсигуряване на по-лесен достъп до комплекса – транспорт в късните часове. Така клиентите ще дойдат поне веднъж, и ще предпочетат да изконсумират средствата си в заведението, вместо да ги дадат за такси. А дошли веднъж, от нас зависи да направим така, че да дойдат пак и да доведат приятелите си. - Предоставяне на „нещо повече” от написаното в менюто, например: Кафето може да бъде поднесено с мляко, бисквитки, вода. Цената, разбира се бива калкулирана така, че да има печалба от този продукт и тя ще е сравнително по-висока, но клиентът остава доволен за това, че получава повече неща, отколкото е поръчал и платил. Т. нар. „бонуси” не се обявяват в менюто. Целта е само клиентът да бъде доволен и да рекламира обслужването и мястото, за да доведе нови клиенти. - Конферентната зала е важна за привличане на потребители в локален аспект, обзавеждането в офиса също е добре да бъде решено така, че той да може да се ползва като втора зала при необходимост. Източник: https://www.target-box.com Дай твоята оценка за статията от 1 до 10 : автор : demagog • 0 коментара • 871 прочитания • 359 уникални таг : |